Bruds

I måndags kom Becca och Vanya 2 me. Kvällen bestod av bastu, hög musik och massa prat, tjejsnack ni vet? ;D Mina pluttisar sov sedan här, mys! När vi vaknade, sega som vi var, eller ja, Vanya var.. Hittade vi massa bra musik, blev lite partysugen dådär, men på torsdag och sedan på fredag smäller det! Beger oss kanske in till Uppsala på en liten fest där och sen på fredag äre fest i Tierp så får tagga till dom ist! Vi kollade ialf på en riktigt bra film "så olika" sjukt bra fan! Måste ses igen (a) Resten av morgonen blev det fix & skit här innan vi begav oss in till stan. Köpte ett par skor, smink, en tröja och lite dricka sådär (y) Nöjd med mina inköp faktiskt, ett stort plus på det! Träffade även Ivan och Margit i stan och även lite andra filurer också, alltid lika skoj! Vanya, becca & jag tog sedan bussen 2 me, film och annat. Mina pluttisar begav sig nyss iväg, lite ensamt sådär, men har ju min underbara sötboll här såklart, så riktigt så ensamt har man det inte, tummen upp på de (Y)




Nu blir det chill och fixs här innan sängen väntar
I morgon beger vi oss iväg igen, who knows where? ;D

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0