Skolfotografering

I dag så hade vi både skolfotografering, engelska läxa, matte diagnos + 2 timmar hål -.- Ja vad säger man? Bästa dan i mitt liv? Nej, uusch på det här!  Det blev det värsta kortet på mig någonsin och det skulle jag inte bry mig så värst mycket om, om vi fortfarande gick kvar i Örbyhus. Men nu när man går på gymnasiet så är det en annan 5a.. Men man får se det positiva i det hela, ett år till nästa foto! Är ändå ett tag kvar till dess (a) Då får man börja oroa sig igen (a) och hoppas på ett bättre foto! (:

I dag så har jag nördat mig framför 2 and 1/2 men, lyxfällan, Andra avenyn för andra gången + överlevarna (a) Kalla mig nörd och jag bryr mig faktiskt inte (a)
Mysigt med film när det börjar bli mörkare på kvällarna och när kylan kmr + att det är riktigt mysigt med höst!
Börjar längta lite på att löven ska ändra färg och falla nu! Man brukar ju så så vackra bilder då (a) Så släpp taget nu o börja falla!



Puss på hösten <3

Kommentarer
Skrivet av: Rebecca

Hihi (a) Haha, jasså? ;D <3

2009-09-17 @ 09:21:53
Blogg: http://rebeccaan.blogg.se/
Skrivet av: Malin

Skolfoton blir alrig bra. Det ar en staende regel. ;)

2009-09-20 @ 17:49:50
Blogg: http://piccadillytears.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0