Ledig, skönt

I dag va våran klass (bf09) lediga :D Hur skönt som hällst! Fick äntligen sova ut, har ju haft lite problem med sömnen på senaste tiden med tanke på min förkyldning, men nu fick man äntligen sova ikapp! Precis när jag hade vaknat och gjort mig klar så kom Linn och hämtade mig med moppen och vi drog vidare hem till henne där jag körde en runda, fortsatte sedan vidare till kristina och hämtade upp henne. När vi kom fram efter en rolig färd med tre på samma moppe varav jag fick sitta på det där lilla flaket, ni vet där man kan ha en box med grejer? Satt ialf där o höll i mig för att inte åka av (a) Kollade sedan på film och sjöng singstar :p

I morgon så är det sista dan och sen helg! Denna helg måste det hända nå kul :D
 Vad ska ni hitta på? (:




Vi hörs pusshej <3

Kommentarer
Skrivet av: Lina

tack så mkt <33 :)



Skönt med helg ? :)

2009-09-04 @ 10:35:33
Blogg: http://fotoblixt.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0