Uppdaterad

Ja ett nytt inlägg kom i dag (y) Inget igår, jag vet /: Men jag orkade inte helt enkelt.

I går så va det sista dan i skolan, eftersom vi har studiedagar nu torsdag, fredag! riktigt skönt faktiskt, så denna helg blir en riktig långhelg! :D I går så träffade jag mina små sötnosar, tack för en trevlig kväll och en bra start på ledigheten!

I dag så har jag kollat på film med Linn nästan hela dagen, hon fick för sig att komma hit, så filmtittande har det blivigt kan man säga! Orkade inte göra nått annat helt enkelt (a) lat? jag vet.. Usch på mig! Men lite senare i kväll så ska jag ta mig i kragen och komma ut o springa lite, jag bara måste! Sen så blir det Idol och film med pappa :)

I morgon så kmr kanske mina små sötnosar hit, hoppas på en lyckad kväll people! (;


Nej nu väntar joggingskorna, dom ska andvändas i dag, ett måste!

Kommentarer
Skrivet av: L i N A .

SVAR: jo det är bra med mig ! :]



händer det något roligt i helgen ? :*

2009-09-25 @ 16:12:39
Blogg: http://fotoblixt.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0