Come again

Mår lite bättre i dag ialf (y) Förkyldningen har blivigt bättre, nu är det bara det sista som ska bort! Var till stan i dag och kollade lite, men hittade tyvär inget /: Får åka in nånting i veckan eller så får jag ta det senare helt enkelt :p Behöver lite linnen och koftor, hoppas jag hittar det nästa gång jag åker in, behövs verkligen nu! I morgon är det skola igen, bara att kämpa på som vanligt och i morgon så börjar dom individuella valen också så ingen sovmorgon i morgon inte :p

Kan inte allt bli som förut? Allting va så bra och jag kände mig omtyckt för en gångs skull, men nu rasar allting ihop, allting är som det va innan jag träffade dig, jobbigt, tungt och ensamt /:


Jag saknar allt och inte minst dig <3
come again! and make me happy!



Kommentarer
Skrivet av: Rebecca

finns gumms ! <3

2009-09-06 @ 16:30:09
Blogg: http://rebeccaan.blogg.se/
Skrivet av: sophie

it's hard to breathe when you're standing on your own, jag vet. <3

2009-09-06 @ 16:30:54
Blogg: http://hejsoffi.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0