Bättre sent än aldrig

Dåligt uppdaterande i helgen, men nu kmr äntligen ett inlägg!

I fredags så begav jag mig först till Uppsala för lite schopping (a) Lyckades skrammla på mig ett armband, nagelack, parfym, sminkbortagningsmedel + nagelackbortagningsmedel, efter den lilla rundan på stan så begav jag mig hemmåt. Mot kvällen kom det lite folk hem till mig, blev sedan film och massa prat som vanligt (a)
I lördags när alla hade åkt hem så begav Vanya och jag oss mot Uppsala, mötte sedan Rebecca i stan och begav oss sedan vidare mot Norrtälje för att sedan träffa lite folk där :) Blev sedan en nattpromenad under en upplyst stjärnhimmel, tack för en mysig kväll :)

I morgon så blir det till att gå upp tidigt igen då, ojoj hur ska det här gå? äsch man får väll hoppas på det bästa helt enkelt (y)

Bilder från helgen kmr ska ni se :)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0