090909!

Ojoj vad tiden går fort! Redan inne i september :o Snart äre ju jul och allt. Längtar lite faktiskt (a) Tänk va mysigt! Det är kallt ute och helt vitt på backen och så sitter man inne framför brasan med en varm kopp te och massa pepparkakor! Allt julpyssel, julklapparna, julgranen, när man bakar julgodis och fixar allt inför julen och inte minst den härliga känslan! Men nu ska vi inte längta för mycker heller. Vi måste ta vara på den lilla värmen som är kvar nu! För sen i vinter så vet jag att jag kommer klaga på kylan :p Brukar bli så (a)



Nog snackat om julen. Dagen har gått bra i dag och jag ska bara säga att jag verkligen gillar mitt individuella val! (bild och form) Riktigt bra lärare och så har man såklart riktigt kul på lektionerna :) Slutade vid fyra i dag /: Lite jobbigt faktiskt eftersom jag hade grymt ont i huvudet, men det blev ialf bättre efter några avedon (y)


Nej nu blir det film :) Pusshej <3

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0