Staden? yes

Bar iväg till lilla muppsala i dag :p När jag satt i bilen så kom jag & tänka på en sak, jag har typ inte åkt bil på as länge :o Sista gången jag åkte bil, då vare en liten taxi som hämtade upp mig o becca (a) Sen minns jag inte när det hände sist :o Tar mig ju till olika ställen med buss förstår ni ;) men det här ska det snart ändras på! När jag får mitt körkort, då jävlar! vill ni ha skjuts? ja tack? :) Najs o slippa passa en massa bussar och tåg överallt, då kan man åka när man känner för det helt enkelt (y) Jag längtar! Nej nu ska det inte babblas på om en massa annat här inte. Tillbaka till där vi va från början. Tog mig ialf till Uppsala och sen skulle vi till domkyrkan en snabbis, de sög ska jag säga er :p Men en god lunch piggade upp lite, blev sedan bio med familjen "up" har ni sett den? Den va väll rätt bra ialf, lite trög i början, men mot slutet så blev den riktigt bra. Hade ju såklart 3D glasögon på mig, så den lilla barnfilmen vart ändå lite spännande (a) Skönt att bara vara med familjen och ta det lungt ibland och extra bra äre ju när dom bjussar på både bio, mat, godis, läsk och allt annat som hör till ;) Jadu proppmätt eller vad? Är inte så godissugen längre.. Vänta nu.. Är inte jag? helt otroligt!? :p  Jag o mitt " ehm jag tror jag måste ha godis INNAN JAG DÖR" känner ni igen detta? :p äsch då (a)

Nu blire idol eftersom jag inte hann se det igår, upptagen med min lilla becca vet ni :)


Hare


Kommentarer
Skrivet av: Rebecca

VI TVÅ :D

2009-10-24 @ 19:03:30
Blogg: http://rebeccaan.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0