Rubrik?

Ja jag är jämt så duktig.. Har prov i morgon & har inte pluggat ett skit, de går bara inte /: Fan för de här! go IG go (y) aja får sattsa på omprovet i stället :)
Finns inte så mycket mer o skriva förutom att allting har vänt igen. Alltind va hur bra som hällst där ett tag, men nu kmr de igen all den här skiten är tillbaka och jag vill bara glömma och stänga av alla klagomål, allting, jag orkar inte mer, fattar ni inte? Det hjälper inte direkt att ni jämt o ständigt klagar på mig.. Jag är ju bara ivägen. Jag pallar inte längre, jag bryr mig inte? så snälla ge upp!
Jag är tacksam för alla som har försökt att hjälpa mig ut ur de här, tack ska ni ha, de tröstar :)

Jag finns bara en gång & den gången kmr inte vara länge

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Bambi! Jag vill inte att du ska vara ledsen! Du ska leva och bli en gammal kärring med mig och sen ska vi mobba varandra för att vi är gråhåriga och rynkiga samtidigt som vi snackar gammla tider! Vi ska ha rullstols race på ålderdomshemmet! Så ditt liv kommer vara länge. Du kan ju fan inte ta och svika mina planer? Sen har vi inte tagit en snabbis på toan ännu! (; Men du är en underbar vän som faktist får mig att skratta och vi ska starta den där usch klubben! :D Haha, Jag känner mig konstig som skriver såhär.. :c Vilket mobb. (:

2009-10-21 @ 21:29:01
Blogg: http://nyappiboi.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

JAG HATAR BLOGG.SE SOM DISSADE MIN KOMENTAR SOM VAR SÅ FIN! :C

2009-10-21 @ 21:30:27

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0