Nu jävlar!

Dagen har gått ganska så bra förutom att jag har varit trött typ hela dan och inte kunnat koncentera mig, men det ska bättras på! Kanske också beror lite på all den onyttiga maten jag har ätigt den senaste tiden, ångest!
Nej nu jävlar ska vi börja om från start igen!
 
När jag kom hem så började jag med att ta på mig springskorna och va ute o sprang en vända, riktigt skönt! Det va länge sen sist nu och jag hade faktiskt glömt bort den där härliga känslan som man får i benen efteråt, som verkligen visar att springturen har tagit lite på benen, älskar't!

Nu jävlar ska det bli hårdträning och nyttig mat igen! Usch på allt äckel som jag har ätigt den senaste tiden :( Sista snickersen blev idag! (hoppas bara jag kan hålla det här nu) Jag ska klara det här!

Önska mig lycka till :)



Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0