Bestulen?



Jag är sjukt sugen!?

Tänk vad gott det skulle vara med en cocktail just nu? och varför inte en riktigt god fruktsallad? Med nyplockade bär och massa god glass! Ge mig någon? (a)

Blev ialf en riktigt god sallad från Cupido, mumma! Köpte också en riktigt bra mascara från Åhlens, ja 160 spänn, bortkastat? -.- Blev bestulen, så ja pank igen? nån jävlel tyckte tydligen att den var bättre att dom hade den.. Har ju varit totalt pank länge nu och sen snor nån jävel nånting som man precis har köpt, besviken är man ju.. Men jag får väll trösta mig med att jag kunde ta en mascara från mamma, men ändå fyfan! Tur ialf att jag inte köpte fondationen som jag hade tänkt, då hade dom väll tagit den också -.- Så lite tur i oturen?
Träffade också på becca helt random? Hon kom ut ur omklädningsrummet på bik book :p Trevlans med sällskap, men förvånad blev man ju :o Gick sedan runt och kollade lite på stan med henne och sen blev det en sallad med syrran uppe på Ukk, med utsikt o allt, de gillas! (y)


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0