Stugan

I torsdags så åkte jag och familjen till Dalarna till våran lilla stuga som vi har där. Träffade min kusin och Anton en sväng och sedan begav vi oss till stugan. Riktigt mysigt!

I fredags så övernattade jag hos släkten, blev många bullar, kakor och allt annat dom ska bjuda på :p Man får ju inte bara ta en bulle utan minst tre? eller hur vare? :p

I lördags så gick jag ner på stan en sväng och sedan blev det massa kortspelande, bastu och annat.

I söndags så hade Martin kalas, massa släkt kom och det va riktigt kul att träffa alla igen :) Satt och pratade om lite allt möjligt med kusinen och Anton, finns ju tusen saker att prata om!? hur ska man hinna med allt? :p Jag säger bara pervmess x) fyfan va kul! Åkte sedan hem.

Bilder




Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0