Mupp

Skön dag! Begav mig till skolan och hade därefter endast två lektioner eftersom vi fick ett projekt att göra olika experiment, som jag redan är klar med förståss (y) Begav mig sedan till tåget med Linn, Jennie och Jessica och fick sällskap en bit på vägen (a) Åkte vidare till Uppsala och träffade bästis :D Saknat henne /: Blev också några inköp inför julen :) Har många att handla klappar till så det måste ju börjas i tid ;)
Jag har fått en riktig julkänsla nu, härligt! Alla julsaker och prynt är i full gång i Uppsala nu och det kmr det snart packas fram här hemma också. På söndag är det första advent och då blir det förmodligen julbak för min del, Saknar ju godsakerna (a)

I morgon blir det skola igen, tufft men jag måste verkligen kämpa på nu fram till jul för att sedan pusta ut lite och samla nya krafter inför nästa termin. Det är verkligen skit mycket som måste hinnas med i skolan och inte minst innan jul eftersom vissa av våra kurser slutar då.

Kämpa!

Jag bjuder sjlvklart på en dagens ;D



Blåa jeansleggings - Gina tricot

Svart linne - Stadium

Ljuslila kofta - Bik book

Halsband - Thailand (a)


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0