Helg nu förfan!

Dåligt uppdaterande, men nu kmr ialf ett litet inlägg :)

Har inte direkt hänt så mycket i itt liv så har inte haft så mycket att skriva om faktiskt :p Men nu har jag ialf gått handledarkursen så en början till körkort ialf (y) Sen blir massa plugg kan jag säga er! fyfan va svårt det är! Jag kmr aldrig klara det /: Möjligen när jag typ är 85? x)

Men skit samma nu! Nu äre helg & inget fucking prov, najs! ;D Hade prov i dag och det gick bra som tur va! Nu äre helg o inge plugg, naaajs!

Åkte tåg med Vanya, becciis och Linn till Uppsala och träffade även Kristina där, blev massa prat och lots of sweets + energidryck såklart! Bar sedan iväg till Tierp en sväng och sedan blev det stugan med sötnosarna, de gillas! Ni är fan helt jävla undernara + jävligt korkade :p Ni suger mig bara :)

Tagg inför i morgon vafan! ;)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0