Riktigt kul (:

hejsan

Dagen började med slöjd och fortsatte sedan med svenska prov som kändes rätt okey, jag hoppas på ett G ilaf (: På idrotten så spelade vi golf, rätt okey eftersom man inte behövde anstränga sig direkt mycket x) Efter skolan så bar det av hem till Jonny och det blev film,  riktigt rolig film faktiskt  :) Bara lite jobbigt att typ få typ en halv energidrycksburk över mig :p haha! Men är man klantig så är man :p De blev juh inte bättre när jag skulle ta bussen hem :p klantade till de  o missade den -.- Men Jonny va snäll o skjusade mig till Örbyhus så tog nästa buss därifrån :p Riktigt rolig kväll, måste göras om! (:

Hoppas folket får en trevlig helg!

Puss <3

Kommentarer
Skrivet av: Rebecca

jag säger bara haha.. x)

2009-05-30 @ 00:59:15
Blogg: http://rebeccaan.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0