Måndag

Ny vecka nya tag? Dom tagen är nog borta? :O Känner mig helt slut, orkar inte bry mig om skolan längre. Jag vet att det inte är långt kvar, men jag gör seriöst ingenting på lektionerna. Jag pallar inte helt enkelt :/ Jag vill bara få alla betyg överstökade och börja gymnasiet!  Det va sista dan igår att välja om, så nu blir det ialf barn och fritid i Högbergs :D Blir skoj eftersom man känner igen mycket folk i Tierp :) Men jag kmr sakna våran underbara klass :/

I dag så blir det chill framför datan, med massa musik! :D

Om nån har lust att vara social så finns jag här :  [email protected] 

Kommentarer
Skrivet av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; härligt :)

det är bra med mig :D

gör du då?

2009-05-18 @ 16:00:22
Blogg: http://magiskaminnen.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0