Onsdag

Hej, Vaknade med jätte bra humör! solen sken och våren börjar komma! ååh vårkänslor! <3 Dagen gick bra, Vi jobbade teoretiskt på hkn och på b-engelskan så babblade Margareta en massa -.- Biologin gick också bra, Fick några uppgifter som vi skulle göra klart :P Sen jag har kommigt hem så har jag chattat med Patrik o bestämt en massa XD Helgen kanske blir bra ändå! ;) Kanske blir hem till becca i morgon o köra moppe <3 :P På fredag så blir de troligtvis stan o på lördag ska jag kanske hem till becca o sen krm Patrik o gänget ;) Krm bli fett kul om allt blir av nu då :P I kväll så måste jag igentligen plugga men jag palar inte :P Fattar inte ett skit! Så de hjälper inte om jag pluggar eftersom jag ändå inte kan räkna ut uppgifterna -.- (suck) Jag vill verkligen klara de där provet! Önska mig lycka till ffs! :P

Hejs!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0