Nattbandy! :D

Hejsan! Gårdagen var super! Först skola och sen hem till becca då vi fixade oss och gjorde oss klara för att sedan åka till nattbandyn. Vi blev ändå rätt många Patrik, Jonny, Rebecca, Ebba, Felicia, Kristina och jag :)) Vi roade oss rätt bra i typ 9 timmar xD Riktigt kul vare och det vart 8:2 som vann alltihop! Vi kom typ trea tror jag :p Sen skulle vi ta tåget hem och då va det typ några småbarn som va fett dryga -.-' Men sen kom vi hem till becca ialf och det blev jag, Ebba och Kristina som sov över och sen tog vi bussen som gick 10.50 från Tobo och när jag kom hem så upptäckte jag att ingen va hemma, så jag ringde pappa o fråga var dom va och då hade dom tydligen dragit till Sthlm och skulle vara där hela fucking dan -.-' Tack för att dom upplyser en vad som händer lixom, Jag ville fan följa med! Suck :/
I dag så ska jag bara ta det lungt, Så jag skriver i kväll ;)

Bilder från nattbandyn krm kanske senare ;)




Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0