Bort med snön!

Tja bloggisar! När jag tittade ut i morse så blev jag riktigt besviken! Jag som trodde att snön skulle smälta bort och att våren skulle börja komma, Men nej då -.-' Då ser man att de snöar och att det ligger jätte mycket snö på marken! Jag vill ha vår och sommar nu nu NU! aja dagen fortsatte med so, Då vi såg på film och den va riktigt hämsk! Ush! Andra lektionen så hade vi B- Engelska (sug,sug,sug) Timmen innan lunch så hade vi Biologi prov och det kändes riktigt bra! Så nu hoppas man på ett Vg! :D Dom två sista lektionerna så hade vi matte och engelska! Ämnen som jag verkligen älskar! -.-' När jag kom hem så blev det att kolla på Andra Avenyn och sen in i duschen och i kväll så får vi se om jag orkar plugga nått på son som vi har tills på torsdag :P

Allt för i kväll, Ge mig förslag på vad jag ska skriva här i bloggen!?

Puss!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0