Rubrik?

Hejsan

I dag så blev det sommarskola, men det blev inte så mycke jobb för min del x) Har juh fixat gratis sms nu, så jag messade hela lektionerna (a) Så om nån vill vara social med mig på sms så äre bara att messa! (:
Efter jag hade varit i Tierp så drog jag till Örbyhus för att träffa Jonny och det va riktigt kul (: 
Jag har också tagit ett snack med mamma o pappa nu och det blir sommarskola för mig till på tisdag nästa vecka.
Har också fått 500 kr i förskott på mitt barnbidrag och det känns skönt, eftersom jag va så gott som pank innan (a)

I morgon så åker jag till Tierp och så möter jag becca dära för att sedan dra hem till mig för att packa o lite sånt och sedan så övernattar jag hos becca  (;

Midsomarn spenderas i Nortälje med becca och man kanske träffar på några fler där också? Det kmr ialf bli riktigt nice (;


Puss på sötisar! (:

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0