Midsommar

Hejsan

I torsdags så sov jag hos becca och det blev chill i stugan med adde och Vanya, riktigt kul (y)
Morgonen därpå så bar det av till Nortälje ganska tidigt, för vi skulle träffa lite av beccas släkt och sedan fara ut på landet. Det blev dans runt midsommarstången och senare på kvällen så drog vi in till stan och träffade Ivan och Robert.
Vi gick upp på ett berg, så man kunde kolla ut över hela Nortälje, riktigt mysigt! (: Blev såklart också många skratt!
 Kmr aldrig glömma den kvällen! (:
 På lördagen så åkte vi hem ganska så sent från Nortälje. Jag hade tänkt att de kanske kunde bli en tidig kväll för mig, eftersom sömnen inte har varit så högt prioriterad på sista tiden (a) Men så blev de inte! Jennie och Lisa ringde o ville hitta på nått, så vi begav oss till Vendel.
Vi åkte till Uddnäs och kollade där vi hade varit när vi var små och sen blev de en runda med epan o moppen och lite filmtittande (;
Vi blev sedan skjutsade av Jennie o Lisa hem till mig och sen va de bara att sova :p

I dag så har jag solat lite här på morgonen och senare så blir det bara chill och kanske en film (:


Här kmr lite bilder, kmr fler senare (;







Hoppas att eran midsommar har varit lika bra som min (:

Puss

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

wanabee cool. ånej.

2009-06-23 @ 13:24:51

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0