Förvirrad

Hejsan

Det har inte hänt så mycket i mitt liv på senaste tiden, Ingenting som är värt att skriva om ialf :p
Men i går hände det ialf nått. Åkte till Uppsala med Feffe, Becca och Kristina (: Vi bestämde sedan oss för att bara ta en random buss nånstans ;) och den här gången så blev det Årsta (y) Har aldrig varit där förut, så de va kul att se nått nytt (: Becca sprang runt o kollade var hon hade bott o vi följde efter x) Åkte sedan hem med 10 bussen. Just nu känner jag mig helt förvirrad :/ Jag vet inte vad jag ska göra längre :( Jag vill verkligen inte gå på "sommarskola" För jag behöver de eg inte det eftersom jag redan har godkänt -.- Om jag inte går så skulle jag tydligen inte få mitt barnbidrag o nu har dom tagit med dator också -.- Men jag är juh smart o lånar pappas (osmart lösenord dära)  x) Thaha så ägda! ;)

Vi får se  lite vad som händer i dag, men jag har väldigt stor lust att träffa Jonny, för jag har inte träffat han på ett tag nu :/

Saknar sötnosen! (:

Får se om det blir nå mer inlägg i dag, beror väll lite på om jag får tillbaka min dator x)

Puss på er nu! <3

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0