Avslutning - 09

Tjena snyggingar (;

Skolavslutningen va riktigt sorlig! Blev lite tårar :/  Vi fick också våra betyg och jag hade lyckats att få två VGn till (y)
Kändes riktigt bra eftersom jag inte hade ansträngt mig nånting extra utifrån de jag behövde :p
Sen blev det att krama om alla och ge sig av mot Uppsala där pappa  bjöd på middag och det blev lite kläder också (a)
Jag fick också lite roser och 10.000 kr till körkortet! (a) Senare mot kvällen så kom becca hem till mig och vi gjorde oss klara för att sedan åka till Lisa där Daniel, Johan, Margit och Jennie väntade :p Hade riktigt kul där alltså ;)
 Vi tog sedan bussen till Ö - Hus och gick hem till Pontus, där det va lite folk och sedan blev det att åka bil med stefan,Niklas,Rebecca,Jennie och några till runt i Örbyhus. Det va riktigt drag i den bilen alltså ;)
Vi åkte sedan hem till Viktor, där det typ va fest och sedan mot Österby, vidare mot Vendel o Storvreta på ännu en fest! Fyfan va kul de va! Älskar folket alltså ;) Riktigt kul i bilen med mycket trevligt folk och hög musik ;) Blev sedan skjutsad till Rebecca och sov där dåra :p



Bild från avslutningen <3


I dag så bar det av till Uppsala med mina sötnosar, Chill där dåra och sen hem (: Riktigt trött nu! Blir nog en tidigt kväll för mig (a)


Ha en fortsatt trevlig helg!
 Puss påre (:



Kommentarer
Skrivet av: Louize

Fin gruppbild:) och snygg blogg!

Allt bra med dej? Kram :)

2009-06-15 @ 23:33:28
Blogg: http://www.metrobloggen.se/stockholmstjejen

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0