Dans

Dagen började med att vi gick till idrottshallen, för vi skulle dansa hela dan. Vi dansade mest slow fox men även bugg, riktigt kul! (: och mysigt dessutom (; Kändes typ som att man kramade olika folk hela dagen :p thaha! men riktigt kul att lära sig nått nytt! Hoppas bara att man får mycket andvändning av det här i framtiden också! Inte bara till balen :p

Efter skolan så begav vi oss till stan. Jag skulle kolla bikini och hittade faktiskt en som va riktigt fin, men den fanns såklart inte i min storlek, så jag åker antagligen in till stan på söndag eller måndag och ser om den finns då. Hoppas verkligen på att den finns då eftersom jag behöver den till på torsdag då vi ska bada med klassen. Vi  åkte hem ganska så tidigt eftersom det blev strömavbrott i både Uppsala,Tobo, Vendel och kort varit på andra ställen också :O Så alla affärer stängde såklat :p Men hann kolla på det jag skulle kolla på ialf (:
Nu längtar jag till balen! :D

Vi hörs


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0