Förlåt förlåt förlåt

Hejsan, förlåt att jag inte har skrivigt på ett tag, men jag har inte haft något internet :/

Men nu ska jag berätta lite vad som har hänt dom senaste dagarna :)

I torsdags så bar det av till Nortälje :) Träffade b.l.a Ivan och mycket annat trevligt folk ;) Sov sedan där.
Dan därpå så begav vi oss mot busstorget, men det va lättare sakt än gjort x) jävlar vilken promenad! När vi äntligen kom fram så hade man lagomt ont i fötterna också :p Inte det bästa att gå i klackar då inte (a)
När vi satt och väntade på bussen så ringde min morbror och ville att jag skulle komma och stanna några nätter.
Så senare på  kvällen så bar det av till sthlm och sov sedan där i två nätter :)


Söndag

Åkte bil i 7 timmar x) När vi äntligen kom fram så var vi i Umeå och blir nu kvar här tills nästa söndag.

Då JÄVLAR! ;)
Har massor o hinna med innan sommarlovet är slut!

Eldfesten
Cityfestivalen
The voice
grabbarna
simon <3
Gräsö

och massa sötnosar som jag behöver träffa NU! grymt saknade!  <3


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0