Vilken kväll! :))

hejsan i går efter skolan så åkte jag,Feffe,Linn,Ebba,Rebecca och Kristina till Tierp en snabbis och sen hem till Becca vid fyra. När vi hade lämnat våra grejer hos becca så drog vi till pizzan och åt och då kom Jennifer också :)) Vi åt och pratade och hade jätte kul!, sen hem till becca och så körde vi jag har aldrig och sanning och konka och sen såg vi en skräckfilm som heter Strangers, Fett äcklig va den! Men rätt bra :D Vi sov över där och på morgonen åkte vid vi 11. När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket tills kl halv tre då jag, pappa och Sara åkte till Corall och sen red vi, as kul! Nu har jag precis kommigt hem och duchat och fixat mig, sen blir det mys framför TVn med läsk och popcorn, ska se nån film men krm inte ihåg va den heter, men verkar bra ialf :D I morgon så vet jag inte riktigt vad som händer men jag skriver mer om det då :P

Allt för i kväll puss! <3

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0