Tjiing :))

Hejsan ala glada :D Dagen har varit bra för att vara en onsdag :P Första två lektionerna så hade vi No, första lektionen typ lyssna, andra laborera :P Sen språk som gick rätt bra faktiskt, sen lunch och dubbeltimme i bild, fick typ göra några gubbar av ståltråd, men det gick bra för vi fick jobba in rasten och sluta tidigare :D När jag kom hem så gick jag hem till Kevin och såg film och sen blev det playstation. Jag har fan glömt hur kul det faktiskt kan vara att spela d :P Fyfan så kul vi hade! Känns äntligen som att det börjar bli vår! Gud så skönt att slippa dra på sig en massa onödiga kläder och så blir man gladare helt enkelt :D Noll gradigt ute nu, sköönt! :)) I morgon så missar jag första lektionen och kankse andra med, får se om jag hinner med tåget, men det hoppas jag på! Jobbigt! ska till tandläkaren då :S Aja det går säkert bra :))

Skriver en kortis i kväll :)) Puss <3

Kommentarer
Skrivet av: Ebba

Bättre med +20 gradit. :P

2009-01-14 @ 18:50:41
Blogg: http://eeebbbaaa.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0