Tack för att ni läser min blogg :))

Förlåt för att jag inte skrev i går men jag berättar lite kortfattat gårdagen. Efter frukost kom det några bekanta till Janne och vi satt mest och pratade och jag "försökte" faktiskt vara social, men det blev mest data endå :P sedan åkte vi  till Camilla och Liv på middag, efter maten så körde wii  och nörda vid datan :))

I dag så har vi varit hos Cecilias föräldrar, Det va jätte kul! Fast jag satt mest vid datan och höll på att instalera massa grejs till dom. Lite senare så kom Liv :) Vi gick ner till afären för att köpa lite mat till Ingmar (Cecilias pappa) Då fick vi köpa en massa godis också :D Gott! :)) Nu så har jag precis duchat och snart så kommer några på middag :) Blir gott med mat för jag är jätte hungrig :P Men dom kommer snart så jag måste göra mig klar nu och se vilka det är som spamar på msn :P


Ha det bra tjotjiing :D


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0