mycket som här hänt så läs!

Hejsan, I lördags morse så fick vi gå hem till Carola typ vid halv 7? För mamma va jätte ledsen för det med pappa, och grät hela tiden så hon och Jörgen åkte till sjukhuset. Jag fick typ äta frukost hos Carola och så, men sen så gick jag hem och gjorde mig klar, sen åkte jag till becca, men jag va typ fett nervös i början tills mamma messade att dom skulle hämta honom och att dom inte hade hittat några fel, så gårdagen blev bra ialf. Dom hade tagit en massa prover på honom, men hittade inga fel som tur va. Men han hade svimat av lågt blodtryck och slått i huvet rejält och över bröstet när han ramlade, så han kom inte i håg nånting :/ Men nu har han ialf kommigt hem och nu är han som vanligt igen förutom att han inte minns nått när han svimmade och när han va på sjukhuset :/ Men nog om de nu.

Jag tog bussen till Tierp med becca och handlade lite, sen hem till becca då det blev "förfest" Hahah! vi hade as kul! Vi lyssnade typ på gammla låtar och dansade och hoppade runt :P Älskar fan dig becca! :P Men det blev en lång väntan på nötterna -.- Segon! Men vi hade ialf kul undertiden förutom att man va jävligt hungrig! Under kvällen så kollade vi på film och pratade och hade allmänt kul! Vi la oss typ vid 5? Något trött i dag dåra :P Men det gick bra tog bussen vid ett. När jag kom hem så blev det till att krama om pappa! <3 I dag så har jag mest suttigt vid datorn :/ Skulle ha pluggat, men det blir aldrig av -.- Måste skärpa mig!

I morgon så blir det skola igen dåra. Är med typ halva dan, åker till Uppsala med 12.10 bussen, för jag ska till sjukhuset, Krm bli fett läskigt! Hatar alla långa koridorer och sen brukar de lukta skumt där :/ Uh! sjukhus! Men dom ska typ bara ta ultraljud, och nej jag är inte med barn!! :P Dom ska kolla hjärtat bara :)


Puss!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0