Sjukhuset!

Hejsan, I dag så var det skola igen dåra. Första mentorstid andra engelska och tredje matte. Efter lunch så åkte jag till sjukhuset för att kolla hjärtat, och de va läskigt! Först så fick jag ta på mig "sjukhuskläder" och sen så tog dom ekg på mig, sen blev jag skickad till ett annat rum, där  gjorde jag ultraljud och vart helt fucking kladdig -.- När jah hade fått gå och kläpå mig igen så trodde jag att jag skulle få åka hem, men nej då-.- då måste man ta blodprov i armväcket!! Hatar d! Så jävla äckigt när som typ sätter nån sak på armen som trycker på den så att blodådrorna syns!! Aja men de gick ialf bra, jag dog inte men bara nästan! :P

I morgon andra avenyn! Glöm inte de!
Allt för i dag puss!

Kommentarer
Skrivet av: Ebba

Usch. Bra att det gick bra!

2009-01-26 @ 19:08:26
Blogg: http://eeebbbaaa.blogg.se/
Skrivet av: ♥ F E L I C I A

Dör Fick du strippa för läkaren? (: Eller vafan du nu gick till .__." :'D

2009-01-26 @ 20:11:39
Blogg: http://nyappiboi.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0