Såhär såg min torsdag ut.

Hejsan :)) Åkte till tandläkaren i dag.Så jag kom till andra lektionen, då pratade syven men jag hann inte lyssna så mycket eftersom tåget va försenat -.- Men jag börjar ialf bli nervös inför gymnasiet nu! buhu! Hoppas allt går bra, men jag tror att jag kommer in. Ska försöka få vg i so och i musik, då får jag lite mer marginal ialf :P Tredje lektionen så hade vi musik, med den "jätte duktiga läraren" Kan man kalla henne lärare ? Aja hon suger ialf! Men ska försöka att smöra lite :) Vi lyssnade typ på nån skit dålig musik som man fick ont i huvet av -.- Sen Lunch och Matte då Kristina och jag mobbade Ebba :P Hahha! stackare! :P Jobbade... inget! :P På engelskan så blev det att läsa bok typ :P I kväll så blir det typ TVn och duschen ;) I morgon så blir det stan med Ebba så det kanske blir ett sent inlägg dåra. Jag ska typ försöka hitta några jeans och typ nån tröja och lite grejs, Vi får se men jag hoppas starkt på att det fortfarande är rea på byxorna! :D 

Allt för i dag kram kram 

Kommentarer
Skrivet av: Såffi

va prata syven om? jag va sjuk och hon va säkert till oss me.. gav hon koderna å de? ;;O

2009-01-17 @ 14:50:13
Blogg: http://hejsoffi.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0