Puss!

hejsan alla blogisar! Det har blivigt skit kul att fota igen nu! Är det nån som skulle tänka sig att bli min modell? :O Skulle va fett kul! :)) Men ilaf , Dagen har varit bra förutom att vi fick reda på att vi ska få ha nationella i No också -.- Fett drygt! Måste sattsa som fan nu asså!! Jag får psyksammanbrott, för jag vet inte vad jag ska gå än! Men jag tror att det bli Handels , men vi får se, Om det verkar bra när jag ska kolla på det på högbergs då tror jag att det blir det. Sen jag kom hem så har jag suttigt vid datan och pratat med becca och camat o så och sen så gjorde jag samma sak med Ebba, as kul fan! :)) Älskar dom! Puss på bajsbarnen! :P

Skriver kankse lite till i kväll puss! :))

Kommentarer
Skrivet av: ♥Felicia

Jag kan bli modell :> Och sänka mitt självförtroende lite mer ._.

2009-01-13 @ 17:29:43
Blogg: http://nyappiboi.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0