Mina älskade bloggisar!

Hejsan mina kära läsare :D Dagen har varit bra,men känner mig helt slut nu:P Började med att vi åkte till stan och handlade på grämby, medans jag kollade på affärer dåra :P  Hittade en tunika för 30 spänn!  wow! Hittade den på gina, men den va inte helt perfekt men 30 spänn lixom :P När vi hade handlat klart så åkte vi till fyrishov och badade och det va faktiskt riktigt kul, åkte typ vattenruchkanan tusen ggr :P O sen så fanns det ett rep som hängde i taket och de va as kul att svinga sig i :P Mohaha! Sen så hoppade jag mycket trampolin och simmade många längder, så lite motion fick man juh ;) När vi hade badat färdigt så blev det till att rida och det va riktigt härligt faktiskt! Galoperade mycket och det va jätte kul! Haha! sen när jag hade ridigt klart så skulle jag vänta på pappa för att han skulle hämta mig och då lockade jag på några katter som dom har där, men ingen kom -.- Det va hästarna som kom istället -.- Bra dumma :P När alla hästar hade kommigt fram då kom alla katter också :)) Nawh! Bra gulliga dom där djuren, spec när dom är minisar :P Hahah! Jag frågade va en liten minikatt hette och jag höll på att skratta på mig!! Fiffitoffel vet du vad den hette? "Bullen" haha! njah :)) När jag kom hem så blev det mat och sen har jag nördat lite framför datan (som vanligt) Vad finns det att göra i Vendel lixom -.- Efter maten så pratade jag riktigt mycket med mamma och det va kul (för en gångs skull) :P Pratade mycket om lägenhet och jobb och om dom som  bor I tierp och om typ marcus o massa mer! Fick reda på massor och nu är jag as glad :D Berättar om allt senare :))

Men nu ska jag vara social mot folket tjiing!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0