I dag kvar tills skolan börjar!

hejsan, I dag så har jag fixat lite på rummet och hjälpt Sara med sims -.- Hon ville veta hur man fick tvillingar, så jag ringde Ebba (hon vet allt) :P Kollade på internett också så jag skrev in typ 10 ? olika koder :P Men det funkade ialf :D
Jag har också kollat på film, den hette typ Wall.e (den va as sorlig) Men bra :)) Har fixat lite grejor för skolan också och sen så kollade jag på Mamma Mia "igen" Älska låtarna! :D I kväll så blir det en varm dusch och myyss framför TVn :))
I morgon så blir det både kul och jobbigt :/ :) Jobbigt att få all press på sig nu igen, men kul att träffa alla igen :) Aja måste försöka att kämpa nu!! och jag måste verkligen bestämma mig för vad jag ska gå på gymnasiet!! Har ingen aning, men kankse handel el nått men vi får se! Guud vill inte tänka på det dära nu. Allt ornar sig alltid, vi får ialf hoppas på det bästa :P


Ses i skolan i morgon, hejs :))

Kommentarer
Skrivet av: ♥Felicia

Wah, Jag vill fan ha skola OwO Komma bort från ena helvetet till ett annat ;') Jag har massa problem! ;; Jag vet inte om jag ska flytta eller inte /: eller ja, Jag vet inte var jag ska flytta >.< Eller om jag ska satsa på Språk eller Bildochform ._. Du kan gå till Syven med emj :3

2009-01-07 @ 17:11:57
Blogg: http://nyappiboi.blogg.se/
Skrivet av: Ebba

Barn och fritid då? Jag tkr du skulle passa i det programmet..

2009-01-07 @ 19:20:43
Blogg: http://eeebbbaaa.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0