Hemma igen :)

hejsan, nu är jag äntligen hemma, jag kom hem i lördagskväll el kankse inte hem, men till Jennifer x)) Jag kom dit runt 7 och sen så har vi haft jätte skoj! Vi körde jag har aldrig och pratade massor, sen blev det skräck film, Men det liknade inte det :P ävla pervig han va då! Shoolleee! Tycker synd om dockan fan! Men ialf. Jag sover över där med och äfter frukost åkte jag hem. Det va faktiskt jätte kul att träffa familjen igen, alla va jätte snälla o allt :D Undefär vid 4 gick jag på en promenad för att få lite frisk luft, härligt väder asso! :)) Har nyss bastat och tagit en dusch, blir myss framför Tvn nu tror jag. Pappa hade typ hyrt nån film, krm inte i håg vad den heter med det blir säkert jätte bra :) I morgon så blir det stan med Sara. Jag ska se om jag ska köpa dom där stövlarna som jag hade kollat på, krm säkert bli bra får man hoppas! Äfter det så blir det lite ficka och typ kolla runt lite och sen hem. På kvällen så kommer det lite folk hit på middag så jag får väll försöka att vara lite social dårå :P

Vi får se om jag hinner lägga in nått inlägg i morgon.


Puss <3

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0