hej bloggisar! :D

Förlåt att jag inte skrev i går men jag hann heltenkelt inte :/ Gårdagen var nice :)) Jag och Sara åkte till stan och jag köpte några stövlar (lite hög klacka kankse) men men det blir säkert bra, men lite svåra att gå i :P men man vänjer väll sig antar jag. Vi fickade på fågelsången, myys! :) Sen blev det typ Gränby med pappa också dåra. När vi kom hem så kom typ gästerna direkt och vi åt god mat och sen körde jag Amanda, Isabelle, Martin och Sara singstar, fyfan va kul det va! Man glömmer snabbt hur kul det är när man inte har sjungit på länge. Vi kollade på Mamma Mia, det blev typ tredje gången? :P As bra, älska låtarna! Det va en bra kväll ialf.

I dag så har jag och Martin kört singstar och sen blev det en promenad med Familjen och sen mötte vi Åstrands också :P Hade as kul på vägen hem :) Sen blev det hem till Kevin dåra. Vi kollade på film och drack te och spelade monopol med Carola och Jörgen. Fyfan va kul! Men jag sög verkligen, hamnade jämt på Jörgens tomt och han hade typ 4 hus -.- Aja kul vare ialf. När jag kom hem så blev det singstar med Sara :P och sen visade pappa mig massa saker på datan :)) och så klart så hamnade jag här sedan :D I kväll så ska jag nog se Mamma Mia igen typ och sen blir det ficka framför brasan.


Ps = Ett stort Grattis till Jennifer som blir 16 år i dag :)

Kraaam! <33

Kommentarer
Skrivet av: Jennifer!

Taaack =D

2009-01-06 @ 23:04:46

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0