Gott nytt år!

hej 2009 :) I går så började dan med en långpromenad, gick typ 1 mil och 3 km, tufft men skönt! När jag kom hem efter den långa promenaden så gjorde jag en ansiktsmask och sen blev det en varm dusch :) När vi skulle göra oss klara för kvällen så hjälpte Cecilia mig med håret va tycks? :)) Vid fyra så åkte vi till Erik och Åsa och deras barn Alexandra och Hanna. Det va jätte kul! God mat och gotti att dricka :)) Blev typ lite alkohol ialf :D Mums! Sköt racketer och hade skit kul! Det nya året fick en bra start! När vi skulle gå hem, så vart jag typ mullad 5 ggr? Fan inte kul :P Blev buren upp och ner med -.- Fattar inte hur dom orkar! Vi kom hem undefär vid 4, men innan dess så åt vi på max :P Haha, när vi nästan va hemma så ropade några killar som typ va "lite" fulla kankse på mig, och sa att jag skulle komma till dom typ? fast jag dissa :D Många borde tro att jag typ va full el nått för jag fick min jävla skrattatack! Hahah! känner ni till den? :O :P

Kraaam :)


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0