Fredag och helg!

tjenare bloggisar! Dagen började med dubbeltimme i slöjd, då jag gjorde klart mina mjukisbyxor :)) Tredje timmen svenska, då vi pratade om nationellaproven! Ush ush!! Men man får juh hoppas att det går bra. Dom två sista lektionerna hade vi idrott, då vi spelade basket och badminton. Sen fick vi stå en stund vid busskön med <3 Lite kallt verkade det va för becca, för hon typ skakade! Aja lite trevligt där då :P Sen buss hem. När jag kom hem så blev det en promenix, ska försöka få in det som en vana, det är faktiskt jätte skönt när man väll pallar el hinner innan det blir mörkt -.- Vi har juh så mycket gatlampor o så -.- Sen så smörade jag lite för mamma och fixade en efterrätt (duktig) Blev typ pannakotta el hur de stavas :P Det vart ialf jätte gott (jag e faktiskt stolt! brukar bränna saker) :P Haha! Det är skit kul när man typ e hos becca och hennes föräldrar ska bort o vi ska laga mat, då blir de nudlar! Haha! Vi är juh så duktiga! :D

I morgon så får jag skjuts till ridningen vid halv 10, sen så blir det väll att rida i ngefär en timme och sen blir det promenix hem dåra :P Hem och ducha och sen drar man till Tierp! Energi dryck ffs! As länge sen man drack de :) Sen hem till becca o typ sova där? Har inte planerat allt än :P

Blir nog inget inlägg i morgon :/ Men ha det så bra så länge!

PUSS!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0