Åh nej!

hej, Vaknade av veckarklockan i morse :/ Hade glömt att stänga av alarmet, så jag vaknade kvart över sex -.- Men då hörde jag att mamma pratade där nere. Jag tänkte oj va tidigt hon går upp i dag då, Men sen hörde jag två röster som jag inte kände igen så jag ställde mig vid trappen och tittade ner och då såg jag att det va två st från ambulansen!!! Jag vart jätte rädd och gick ner. Jag såg att pappa satt i soffan och han såg inte alls ut som han brukar! Sen skulle dom åka i väg med honom med ambulansen och han kunde nästan inte gå själv, så dom fick hjälpa honom till båren och sen åkte dom. Direkt när dom hade åkt så började jag och fråga ut mamma va det va som hade hänt och då sa hon att pappa hade svimat i köket och han mindes inte vad som hade hänt och var han va och sen frågade han en massa saker som han redan hade frågat typ 3 ggr! Jag ville inte tänka på vad som hade hänt så jag la mig igen och försökte sova, men de gick inte så bra för de började ringa på min tellefon så jag svarade och då va det från akademiska sjukhuset och dom ville veta massa om pappa , Jag lämnade lite uppgifter och sen gav jag luren till mamma. Jag hoppas ialf att allt går bra och att han snart kommer hem! Men det är nog inte så farligt hoppas jag.

Det här kanske inte är så kul att läsa för er men jag ville bara få ut mig allt, det känns så skönt efteråt.
I dag så ska jag ialf ha kul!! Ska till min älskade becca :P Vi ska till Tierp och köpa gottiiis!! <3 Sen kommer Vanya och fis också :P Det kommer att bli skoj! :D Sover där tills på söndag. Ha det bra så länge!


Många varma kramar! <3

Kommentarer
Skrivet av: Jennifer!

Naaw , Hoppas din far blir bra ! ha så kul sen medd mina nötter ;)

2009-01-24 @ 10:39:59
Skrivet av: Jennifer!

Naaw , Hoppas din far blir bra ! ha så kul sen medd mina nötter ;)

2009-01-24 @ 10:40:39
Blogg: http://jeenniiifeer.blogg.se/
Skrivet av: Rebecca

Hoppas det orddnar sig nu med allt!



Dey blir en naaajs lördag :) <333333333



2009-01-24 @ 11:26:43
Blogg: http://rebeccaan.blogg.se/
Skrivet av: Ebba

Det komemr säkert bli bra! <3

2009-01-24 @ 14:21:55
Blogg: http://eeebbbaaa.blogg.se/
Skrivet av: Jessica

oj, hoppas det går bra! <33

2009-01-25 @ 15:35:06
Skrivet av: såffi

men gud..usch, va hemskt ;( <3

2009-01-26 @ 18:10:20
Blogg: http://hejsoffi.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0