Tjoho!

Så här såg min fredag ut : Skola först, sen åkte jag och hela gänget till Uppsala och nästan precis när vi kom dit så fick vi syn på en redbull bil och dom undrade om vi behövde energi, Klars vi skulle ha de lixom! Fast jag va typ redan hyperaktiv!! wiiih! :D Så Jävla kul asså! Blev till att kolla äfärer o äta på kebab house och chilla på Ukk! älska stället! Brukar fan ha as kul dära! Körde typ sanning o konka o då skulle jag dansa inför dom -.- Så smex asså! Men kul som fan till en typ vakt kom o sa åt mig :P hah! Så jävla pinsamt asså! Hon borde fan trott att jag va full el nått men njaaaao :P Blev ialf bio lite senare och vi såg : I taket lyser stjärnorna och den va faktiskt rätt bra :P Sen hem, LYCKAD KVÄLL FFS, NÅN SOM VILL GÖRA OM D? :D :D wiiiih!

Dagens : Hej dagen började med att vi åkte till stan och kolla lite på olika affärer och jag fick typ några brillor att ha när man åker slalom! och några vantar och ett pannband :)) Det kommer bli as kul att åka till Fjällen i morgon, men det kommer bara bli jobbigt att sitta i typ 5 timmar i en bil, men men :)) Ebba räddade mig :P Fick några låtar av henne:P Så nu kanske man inte får lika tråkigt ialf ^^ I morgon åker Ebbiisen till Egypten lyllo henne!! Nu kommer det inte bli nått inlägg på flera dar eftersom jag åker till fjällen, men ni får sakna mig helt enkelt :P


Pöss! <33


Kommentarer
Skrivet av: Ebba

Du ska ju också bort! Ska gå och lägga mig nu. Kraaam. Kommer sakna diig!

2009-02-14 @ 21:45:35
Blogg: http://eeebbbaaa.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0