Söndag

Hejsan, I dag så har jag varit duktig :)) Sorterade i mitt rum och i garderoben. Jag har också vart på en liten promenad och sen har jag övat styrka på en skiva som vi har, den va faktiskt riktigt bra.I kväll så blir det till att basta. Känner mig glad för i helgen så har jag fått massor gjort, så nu behöver man inte göra allt de där på ett tag :P Snacka om skönt! Hela veckan framöver så kommer vara bra, Vi har inga prov som man behöver träna på, bara nationella och till dom så kan man inte plugga så mycket till. Jag tänker ialf inte plugga till dom, så det bli inget att sitta och plugga på i veckan :))
Förlåt för att jag inte har varit så social i helgen, men ville få saker gjorda bara :P Nästa helg kommer bli super! Bli till att åka till Örebro, för mamma fyller år och där ska jag träffa släckten, bla kusiiin! Kommer bli jätte kul att träffa henne igen! När jag är där så kanske jag ska få en ny mobil också har kollat på en sonyericsson s500i. Jag får den om jag vill ha den som födelsedagspresent av pappa, men jag behöver också ett nytt skrivbord och ny datastol, såå jag vet inte. I sommar så ska jag få göra om mitt rum, troligtvis och det känns toppen! När vi är i Örebro så ska jag kankse få köpa lite nya kläder med :P Haha! Rensade typ ut hela garderoben, typ allt va försmått och massa skit fula grejor :P Behöver klippa mig också, men om jag tjatar så kanske jag får det också :P Festen som jag tänkte gick inte som jag hade planerat :/ Fick inte ha nån fest, så de sög helvette! Men man kankse kan ha det med nån annan, Nån som vill?

Puss!


Kommentarer
Skrivet av: Ebba

Vad då med nån annan ?

2009-02-01 @ 21:34:47
Blogg: http://eeebbbaaa.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0