o jag är tillbaka!! :))

hejsan :)) helgen har varit super! Vi åkte till Örebro och bodde på hotell hela helgen, det va rätt nice :P Kusiin och några andra f¨rån släckten kom också dit. Vi gick b.l.a på stan och jag hittade en tröja och en fondation och kusin hittade massor av grejor, Ditt lyllos, du med massa pengar!! njao, men det va jätte kul att träffa henne igen, massa minnen kom tillbaka! :D Sen har jag märkt att hon är väldigt kitlig osså :P Väckte henne med hjälp av den taktiken :P Vi kollade också på bio och vi såg Bolt :P Riktigt rolig, nått att rekomendera :P Haha! Älska hamstern och duvorna! :)) På söndagen när vi skulle hem så hällsade vi på några av mammas barndomskompisar och det fanns några riktigt trevliga personer dära ;) Så det vart en riktigt lyckad helg, även fast jag skulle vilja ha varit med becca och gänget, men det får bli en annan gång!

Dagens dag :P Dagen började med mentorstid = pratade, sedan va det engelska =jobbade "lite" Innan lunch va det matte -.- = ojojoj och sist men inte minst så va det svenska = läste "lite" haha oj va bra man jobbar alltså :P aja , när jag kom hem så blev det att ringa o boka tid hos frisören, behövs verkligen! usch! I kväll så blir det Tv, woho! :P Vendel lixom -.- ojojoj måste ändras på!


allt för i dag puss!

Kommentarer
Skrivet av: Ebba

Sv. Jag äääger, jag suger inte. Det är inte mitt fel att min mapp är snyggare än din och att folk vill ta min men inte din.. :P

2009-02-09 @ 20:03:51
Blogg: http://eeebbbaaa.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0