Im back! :D

Tjolahopp! Hoppas att ni har saknat mig riktigt mycket nu!, för det har jag! Blir en STOR kram på måndag dåra ^^ Men nu ska jag berätta lite om vad som har hänt under lovet. Det började med att vi åkte på söndan och det tog ungefär fem timmar att komma till Björnriket (För dom som inte vet så ligger det i fjällen) Det va verkligen jätte fint där! Stugan låg mitt i backen, så det va bara att sätta på sig skidor o åka i väg ;) Vi åkte typ slalom hela dagarna och sen va vi också på afterski!! Wiiha! fyfan va kul! Det va typ två trubbadurer som spelade och sjöng gamla låtar och alla va typ med o dansade o sjöng! , fyfan va alla släppte loss, tillomed jag :P Inget att skämmas för (när man inte känner några där)  :)) Lärde mig att åka rätt bra faktiskt ^^ älska hoppen!! wiih! Aja det va kul ialf ;D

Trött! skriver i morgon, PUSS!


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0