Hemkunskap

Hejsan, I dag så började vi med Hk igen och det va riktigt kul! :D Jag och becca bakade bullar och kolakakor el nått :P Vart rätt gott? haha! njao älska klassen! Fyfan va man skrattade åt Villes mystiska ljud och när Eva- Britta och Frida skulle härma ljudet!!! asg!!!! :D Man skrattade as mycket, man börjar skratta bara man tänker på de :P Kommer att sakna klassen as mycket sen :/ buhu! :'( Efter hkn så hade vi B-eng som sög kuk! sen lunch, då becca och jag till affären och köpte godis tills i morgon. Nationella!! kommer att dö! seriöst jag är as nervös :S Aja får hoppas på det bästa! :P Efter lunch så hade vi dubbeltimme i biologi och det va också jätte kul, bara att jag fick jätte ont i huvet -.- Haha det va as kul när Niklas skulle berätta om allas pappor och att han kände alla :P

Ha en bra kväll mina älsklingar! <3

Kommentarer
Skrivet av: ★ F E L I C I A

Aw, Tack <3 Jodå! du e underbar! (:

2009-02-04 @ 20:32:48
Blogg: http://nyappiboi.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0