I morgon, ny vecka

jag är sämst jag vet..

I fredags så hamnade jag tillslut hemma hos becca (y) ovanligt va? (a) Vi kollade på film och kom sedan på i sista stund att vi ville till Tierp (y) Vi gick runt lite där och träffade sedan Pontus en stund, riktigt trevligt (:

I lördags så åkte jag till Norrtälje en sväng med familjen, åt god mat där och vandrade sedan runt lite i affärerna såklart (; Till kvällen så messade Linn och Ebba och ville att jag skulle komma och vara lite social, så lite senare kom dom och hämtade mig på moppe. Brummade sedan vidare hem till Ebba en stund och vidare mot kvarnen där Linn skulle hämta upp Jim. Kom tillslut fram ialf då vi kollade på film, riktigt bra!

I dag så har jag bara tagit det lungt faktiskt, skönt det med ibland (:


I morgon = Ny vecka, ja vad säger man?



 Jag vill också kunna känna mig älskad /:


Kommentarer
Skrivet av: sophie

Har du och simon gjort slut? ;ooo

Vem är jim? :)

2009-08-30 @ 15:51:04
Blogg: http://hejsoffi.blogg.se/
Skrivet av: Rebecca

jag är ful och en jävla val bara helt enkelt :) pöss!

2009-08-30 @ 21:52:33
Blogg: http://rebeccaan.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0