Frågor och svar

HÄNDELSER
Ringde dig senast:
  Rebecca
Sms:ade dig senast: Rebecca
Vad fick dig senast att skratta:  Klipp klipp (;
Vad fick dig senast att gråta: Folk som dissar..
Vad fick dig senast att bli arg: När folket på msn är oerhört dryga..

KÄRLEK/RELATIONER
Civilstatus:
Förhållande
Ideal: Funkar
Hans stil: Spelar ingen roll
Hans personlighet: Omtänksam, försiktig

MODE/ ACCESSOARER

Jag gillar:
Kläder och skor
Jag gillar inte: Starka färger
Min nyaste väska: En svart handväska
Mina nyaste skor: Blåa klackskor från skopunkten
Mina nyaste solglasögon: Pilotbrillor
Underkläder: Snyggt och bekvämt

TEKNIK
Min mobiltelefon:
 suger..
Min TV: har ingen egen..
Min dator: Dell, fungerar bra (y)

BADRUM
Favoritpryl: 
Duschen 
Smink:
Fondation, rouge, maskara
Tvål: Nån som luktar gott (a)
Hårprodukt: hårspray?
Doft: Puma
Hudkräm: body care
Schampo: expert
Balsam: expert

MAT OCH DRYCK
Vin:
 Vitt
Öl:
nån god? (a)
Bröd: Nyttigt och gott
Mat: Sallad
Godis: blandat
Tobak:  Cigg

HEMMA
Favoritställe:
i en mysig persons armar (a)
Designpryl: ingen aning :o
På väggen: Tapeter och tavlor
Soffa: en grå soffa med slaf
Säng: Min ;)
Porslin: Gråa och beiga

FÄRDMEDEL
Cykel:
En med skön sits x)
Bil: bmw
Taxibolag: vet inte :p

MEDIA
Magasin:
Frida
Tv-program: Andra avenyn
Dagstidning: 
Unt

ÖVRIGT
Frisörsalong:
  Salong lavendel
Bank: Sweedbank
Affär: Hemköp

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0