plugg

I går så kunde jag tyvär inte blogga eftersom jag kom hem sent i går kväll (a) Gårdagen gick riktigt bra och direkt efter skolan så kom Patrik, följde sedan med honom hem och efter en liten stund så kom även Vanya och Sara dit och vi såg film :) Braveheart tror jag att den hette, rätt bra film faktiskt (: Tog sedan bussen hem, fick gå en liten bit i mörkret i min ensamhet, men det vare värt!

I dag så fick vi sluta tidigare så vi han med 2 bussen (y) Har dock fått massa läxor att göra, 2 intervju läxor, ett ganska så stort arbete om sin barndom + ett 3 timmars arbete enligt läraren och ett fråge papper som man skulle svara på -.- fett jobbigt! Men jag har varit duktig och gjort klart intervjuerna, frågepappret + halva barndomsarbetet! yey (y)


Men snart äre helg hörrni!

Vad ska hittas på denna helg? :o
Några förslag? (:

Kommentarer
Skrivet av: Rebecca

du är söt :) <3

2009-08-27 @ 21:07:59
Blogg: http://rebeccaan.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0