och jag är tillbaka :)

Nu ska jag fortsätta med uppdaterandet ;)

Har varit både bra o dåligt att vara borta, har träffat massa släkt som jag inte hade träffat på ett tag, men det va grymt jobbigt att sakna så många under den tiden också :/
Så nu ska jag riktigt fara o flänga dom här sista veckorna på sommarlovet! :D
Blir gräsö nu i veckan med Vanya, Rebecca, Felicia och kanske Patrik :) Ska också försöka att träffa älsklingen som jag inte har gjort på ett tag :/ Du är grymt saknad ska du veta! (a) Blir också the voice sista helgen innan skolan börjar och möjlingen eldfesten, om det inte krockar vill säga :p Blir även kanske tältning med Pontus, Rebecca och Patrik och kanske även med Jennie, Lisa, Margit och Rebecca om det hinns med x)

Hare! så skriver jag i morgon igen :)

Puss!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0