Helgen

Har inte skrivigt här på ett tag, så tänkte att det kanske skulle vara bra och uppdatera bloggen lite (a)

Fredagen gick bra (y) Slutade kvart i 2 och sen blev det bara chill hemma med familjen resten av kvällen, kan vara skönt det också ibland.. Men inte i fredags eftersom jag hade förväntat mig annat.., Men sen när det inte blev så, så kände jag mig genast väldigt besviken så då sjönk humöret genast till 0..
Men lördagen piggade upp lite ialf :) Mot kvällen så åkte jag hem till Rebecca och sedan kom även Vanya och adde dit och det va riktigt trevligt! :)
I dag vaknade jag hemma hos becca och vi insåg genast att vi var ganska så slitna så vi bestämde oss för att se en film och sen bar det iväg hemmåt.


I morgon = Back 2 school (y)

Kommentarer
Skrivet av: Rebecca

imorgon, massa hetingar (y)

2009-08-23 @ 17:36:41
Blogg: http://rebeccaan.blogg.se/
Skrivet av: Lina

Tack så mkt hihi <3 :)



Men du , jag har en fråga ! Jag har lagt av lite med motionen nu i sommar och det kanske inte jag är ensam om .. haha, så jag tänkte fråga går du i någon sport eller något ? Hur får du upp konditionen och hur håller du dig i form ? :) en fråga i från lilla mig <3 ;)

2009-08-23 @ 17:40:14
Blogg: http://fotoblixt.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0