10 augusti

Jag har verkligen haft fullt upp dom senaste dagarna, så jag har inte hunnigt med bloggen helt enkelt (a)
 Men nu kmr lite uppdaterande :)

Jag, Vanya, Rebecca, Kristina och Patrik åkte till Gäsö i Torsdags och stannade där tills på lördan, det va riktigt najs där! Blev mycket stek och badande och även några turer in till Öregrund för att lyssna på trubbadurerna som spelade och för glassen såklart! ;) Det måste verkligen göras om!

I lördags åkte jag hem till Rebecca och det kom även fler folk dit, så vi kollade på film och spelade spel, riktigt mysigt! :) Sov sedan där :)

I söndags åkte jag till Knivsta för att träffa älsklingen <3 Riktigt mysigt :) Saknar honom redan :/

I dag har jag bara varit hemma och tagit det chill, det kan faktiskt vara skönt i bland eftersom jag har varit väldigt aktiv dom senaste dagarna x)

Bilder från Gräsö kmr!


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
VIP

E-Mail:

Blogg:


Trackback
RSS 2.0